+ 1
Inlägg: 1367386
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine:
Vad säger ni, om det skulle vara så att vi spelar i Elitserien nästa år och Växjö missar, ska vi sno allting som är bra hos dem då? Mvtränare, Alsenfelt, huvudtränaren, Saviano osv.
Vad säger ni, om det skulle vara så att vi spelar i Elitserien nästa år och Växjö missar, ska vi sno allting som är bra hos dem då? Mvtränare, Alsenfelt, huvudtränaren, Saviano osv.
+ 2
Vad ska vi med honom till?