+ 2
Inlägg: 1367393
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Nikki Nine: Saviano är grym, en Ove Molintyp med otrolig klubbteknik och vilken speed! Klubbar kommer att stå i kö för att få hans bomärke på ett kontrakt. Alsenfelt lär ju också bli erbjuden att få spela i elitserien och han verkar ju inte fy skam heller. Hur har ni det med kontrakt på målvaktssidan inför nästa säsong?
Vad säger ni, om det skulle vara så att vi spelar i Elitserien nästa år och Växjö missar, ska vi sno allting som är bra hos dem då? Mvtränare, Alsenfelt, huvudtränaren, Saviano osv.