arnio: Du menar Viasat Hockey
Inlägg: 1367588
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Paddan:
Han har faktiskt rätt, det kommer att gå en match på tv10 med....
Eftersom Växjö-Modo går på Viasathockey lär det väl säkert vara SSK-Örebro
på tv10, den upplevs väl kanske som mer intressant än mora-rögle
Han har faktiskt rätt, det kommer att gå en match på tv10 med....
Eftersom Växjö-Modo går på Viasathockey lär det väl säkert vara SSK-Örebro
på tv10, den upplevs väl kanske som mer intressant än mora-rögle
+ 1