+ 1
Inlägg: 1367601
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Johnny B Goode: De körde dubbelt senast också. SSK-Växjö gick på båda...
+ 1
Han har faktiskt rätt, det kommer att gå en match på tv10 med....
Eftersom Växjö-Modo går på Viasathockey lär det väl säkert vara SSK-Örebro
på tv10, den upplevs väl kanske som mer intressant än mora-rögle