Salle: vad i helvete håller dom på med!?!?! tre tvåor på raken i första perioden!!! man kan ju fundera på om det är gamlingarna på isen som fyllde 90 år igår och inte klubben. Fan skärpning
Inlägg: 1367956
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
MODOJohan: Usch vad taffligt det såg ut när Tarkki försökte hasa på benskydden från en stolpe till den andra. Sen förstår jag inte varför man inte kan förpassa pucken ur zon på ett säkert sätt utan med någon bakomryggentouch...
Säger som Svarten - vi har förstått allvaret nu och vet vad som gäller.
Säger som Svarten - vi har förstått allvaret nu och vet vad som gäller.