Inlägg: 1367961
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Nieminen: Säger dom gamlingarna som bara kan spela av resterande del av deras kontrakt, och inte ta deras ansvar för konsekvenserna om att ha varit del av att ha degraderat oss...
Säger som Svarten - vi har förstått allvaret nu och vet vad som gäller.