+ 2
Inlägg: 1368087
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
NuMo: Som brynäsare så är jag van med kvalserier och vet att oftast svänger allt på slutet då alla redan tror att det är avgjort. Fantastisk serie detta för alla utom de inblandade elitserielagen.
+ 1
Själv tror jag vi avgör på den sextonde straffen, alla lagda av Madsen efter att Challe äntligen förstått att det bara är han som kan sätta en straff.