Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
NuMo: Som brynäsare så är jag van med kvalserier och vet att oftast svänger allt på slutet då alla redan tror att det är avgjort. Fantastisk serie detta för alla utom de inblandade elitserielagen.