Danne93: Mål 4 matcher i rad ger väl en hint om att han skjutit de senaste 4 iaf.
Inlägg: 1368092
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
spud: I och för sig;) Men har det inte varit i princip öppet mål då? Poängen är att jag tycker han skjuter helt okej och han blir ganska lättläst när han passar så ofta.
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
spud: I och för sig;) Men har det inte varit i princip öppet mål då? Poängen är att jag tycker han skjuter helt okej och han blir ganska lättläst när han passar så ofta.
Edit: Återigen dubbelpost. Ledsen!
Edit: Återigen dubbelpost. Ledsen!
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Den här matchen skjuter modoiterna utanför i alla fall.. från alla lägen. Undrar om man råkat byta emaljögon med varandra?