spud: I och för sig;) Men har det inte varit i princip öppet mål då? Poängen är att jag tycker han skjuter helt okej och han blir ganska lättläst när han passar så ofta.
Inlägg: 1368101
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Danne93: Rikta gärna udden mot de som inte presterar, men kanske inte MODOs bäste spelare.