Inlägg: 1368115
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Lumber Jack: Väntar bara på grinandet efter matchen huhuhu! de hade fem man framför mål, det var det enda de hade.
Undra om vi inte blev det nya Leksand där.