Lumber Jack: Väntar bara på grinandet efter matchen huhuhu! de hade fem man framför mål, det var det enda de hade.
Inlägg: 1368123
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Framför mål är dock det säkraste stället att stå på om man inte vill få en puck på sig.
+ 1