God morgon! Fantastiskt att få vakna till ÖA och sportradion idag. Vi har saken i egna händer, typ!!
Inlägg: 1368392
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
bj21: Det verkar vara så spelarna känner också. Risken är att de inte inser allvaret förrän de är beroende av andra resultat. Det är bara att se på hur de genomförde Elitserien. Inför den avslutande matchen mot AIK, så tror jag att de trodde mer på slutspel än kvalserie.