bj21: Det verkar vara så spelarna känner också. Risken är att de inte inser allvaret förrän de är beroende av andra resultat. Det är bara att se på hur de genomförde Elitserien. Inför den avslutande matchen mot AIK, så tror jag att de trodde mer på slutspel än kvalserie.
Inlägg: 1368397
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Snipan: Ännu en gång så tycker jag att det bara är blindstyren som tror att vi är där vi är för att vi inte "inser allvaret" och "inte vill". Vilket skitsnack! De är där de är av två anledningar;
1. Vi är inte bättre. Många har passerat zenit, andra har noll självförtroende.
2. Vi inser allvaret lite för väl. Spelet låser sig.
1. Vi är inte bättre. Många har passerat zenit, andra har noll självförtroende.
2. Vi inser allvaret lite för väl. Spelet låser sig.
+ 2