+ 2
Inlägg: 1368401
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
Vad har karln för världsbild egentligen? Är det bara för att han är en stöddig 08 eller är han dum på riktigt?
+ 1
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
shinzawai: Det är bara att konstatera att den där långa mållösa sviten inte var en slump. (Om nu någon trodde det.)
1. Vi är inte bättre. Många har passerat zenit, andra har noll självförtroende.
2. Vi inser allvaret lite för väl. Spelet låser sig.