Sawchuk: Jag håller med till punkt och pricka men JAG tror inte att det går att rätta till något som varit trasigt i 60 matcher på 4 återstående matcher.
Inlägg: 1368464
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
qwertas: Dessutom så tycker jag att det är slöseri med resurser att sätta in Susse eller Ritchie med Slovakerna, dom släpper ju ändå knappt pucken.
In med någon som inte behöver puck utan bara kan gröta och kötta framför målet, typ Hedman och sätt Bartecko att centra den linan själv.
Susse skall ju själv hålla puck mycket men det blir ju knappt något av den vara tillsammans med Nagy och Bartecko.
In med någon som inte behöver puck utan bara kan gröta och kötta framför målet, typ Hedman och sätt Bartecko att centra den linan själv.
Susse skall ju själv hålla puck mycket men det blir ju knappt något av den vara tillsammans med Nagy och Bartecko.
+ 1