+ 1
Inlägg: 1368466
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Rögle 2011-03-28
qwertas:
Visst är det svårt att ändra på något nu men man måste försöka. Bara vetskapen om en förändring kan ju få saker att lossna och spärrar att släppa.
Ge grabbarna i tredje och fjärde kedjorna tydliga roller så dom kan känna att dom också bidrar även om det inte är via gjorda mål.
Att bara köra på och hoppas att det lossnar kan kanske också funka men om det inte gör det kommer man ju att ångra sig gruvligt att man inte vågade satsa på en förändring.
Visst är det svårt att ändra på något nu men man måste försöka. Bara vetskapen om en förändring kan ju få saker att lossna och spärrar att släppa.
Ge grabbarna i tredje och fjärde kedjorna tydliga roller så dom kan känna att dom också bidrar även om det inte är via gjorda mål.
Att bara köra på och hoppas att det lossnar kan kanske också funka men om det inte gör det kommer man ju att ångra sig gruvligt att man inte vågade satsa på en förändring.
In med någon som inte behöver puck utan bara kan gröta och kötta framför målet, typ Hedman och sätt Bartecko att centra den linan själv.
Susse skall ju själv hålla puck mycket men det blir ju knappt något av den vara tillsammans med Nagy och Bartecko.