Så är det inte helt orimligt att MODO, Växjö och Södertälje har 17 poäng inför sista omgången och Rögle skuggar bakom 16..Känns som om målskillnad kan bli viktigt, ös in mål mot Mora tack!
Inlägg: 1370722
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S: jag är övertygad om att Växsjö grejar det. Sedan är det jämt skägg och sista omgången kommer att bli en rysare. Jag tror att 19 poäng ger en elitserieplats...och mitt tips är Modo som tvåa.