Martin S: jag är övertygad om att Växsjö grejar det. Sedan är det jämt skägg och sista omgången kommer att bli en rysare. Jag tror att 19 poäng ger en elitserieplats...och mitt tips är Modo som tvåa.
Inlägg: 1370729
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så har man köpt matchen. Antagligen gillar jag rejält med smisk under andra kärleksakter också.