Just i denna stund med tre poäng till Växjö, Modo och SSK så är Växjö helt klara för elitserien, även i teorin.
Inlägg: 1370889
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Gustafsson:
Synd att Modo inte tar tillfället i akt och spelar gediget hela matchen, lågt tempo och massa onödiga utvisningar är inget vi vill ha med oss till nästa match.
Kör på hela vägen nu grabbar!
Synd att Modo inte tar tillfället i akt och spelar gediget hela matchen, lågt tempo och massa onödiga utvisningar är inget vi vill ha med oss till nästa match.
Kör på hela vägen nu grabbar!