Viaplay är verkligen fullkomligt värdelöst, har haft ett bildspel med ljud hela sista perioden.
Inlägg: 1370949
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Gustafsson: Välkommen till klubben. Det hade jag hela första perioden.