Ett Växjö som är klar för ES möter Rögle, undra vem som vinner.
Inlägg: 1370995
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
KORITFW: Ingenting är naturligtvis klart för MOdo ännu, faktum är att läget ff är bajsbrunt. Men jag förstår glädjen över att åtminstone ha detta i egna händer. För så är det ju faktiskt, "allt" som behövs är två raka segrar nu.
+ 1