Inlägg: 1371199
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Nej det är inte osmakligt, det är något man gjort sig förtjänt av genom att ta de poäng som behövs för att spela elitserien till hösten.
Men jag tror lakers slår rögle ändå.