Berka: Nej det är inte osmakligt, det är något man gjort sig förtjänt av genom att ta de poäng som behövs för att spela elitserien till hösten.
Inlägg: 1371201
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Jag tycker det är osmakligt att supa och lägga ut bilder i media, visst ska man fira avansemanget med några glas skumpa men va fan man kan väl vänta några dagar med festandet.
Jag skulle skämmas som modoit om jag sett bilder på modospelare som varit ute och supit vid ett avansemang då det återstår 2 matcher, tycker det är fruktansvärt osmakligt och oproffsigt för att inte kanske tala om något osportsligt emot de andra lagen
Jag skulle skämmas som modoit om jag sett bilder på modospelare som varit ute och supit vid ett avansemang då det återstår 2 matcher, tycker det är fruktansvärt osmakligt och oproffsigt för att inte kanske tala om något osportsligt emot de andra lagen
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Samtidigt har det varit mycket snack då slutspelsklara lag ställt över friska ordinarie spelare eller helt enkelt gjort skitmatcher som påverkat slutresultatet i tabellen. Detta faller väl nästan in under den kategorin. Har svårt att tro att spelarna hinner fylla upp sömn och glykogendepåer innan nästa match efter en krogkväll.
Samtidigt har det varit mycket snack då slutspelsklara lag ställt över friska ordinarie spelare eller helt enkelt gjort skitmatcher som påverkat slutresultatet i tabellen. Detta faller väl nästan in under den kategorin. Har svårt att tro att spelarna hinner fylla upp sömn och glykogendepåer innan nästa match efter en krogkväll.