Sawchuk: Det är då j-t tur att vi alltid är bäst när det gäller!
Inlägg: 1372240
Svarskommentarer
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
DariusK:
Senaste SM finalen vi spelade så var vi bäst då det gällde, eller hur!
Senaste SM finalen vi spelade så var vi bäst då det gällde, eller hur!
+ 1