+ 1
Inlägg: 1372242
Svarskommentarer
Sv: Örebro - MODO Hockey 2011-04-06
Sawchuk: Förvisso. Det är dock fyra år sen, har varit några andra viktiga matcher sen dess. I sak har du visserligen rätt.
Senaste SM finalen vi spelade så var vi bäst då det gällde, eller hur!