Inlägg: 1373946
Svarskommentarer
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Örnen: Okay. Killen har ju spelsinne, men saknar en del i styrka och skriskoåkningen. Tyckte han gjorde sin bästa match nu senast då han fick centra 2 snabba slovaker så jag vill ha kvar han i Modo en säsong till
Redigerad kommentar