Örnen: Okay. Killen har ju spelsinne, men saknar en del i styrka och skriskoåkningen. Tyckte han gjorde sin bästa match nu senast då han fick centra 2 snabba slovaker så jag vill ha kvar han i Modo en säsong till
Inlägg: 1373950
Svarskommentarer
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Berka:
Håller med, ser gärna Rosen och Häggström kvar i truppen till nästa säsong. Blomqvist däremot gör nog bäst att gå tillbaka till Allsvenskan för han håller inte i Elitserien.
Tycker främst att det är försvaret som är vårat problem, och där är där vi måste bygga om mest inför nästa säsong.
Håller med, ser gärna Rosen och Häggström kvar i truppen till nästa säsong. Blomqvist däremot gör nog bäst att gå tillbaka till Allsvenskan för han håller inte i Elitserien.
Tycker främst att det är försvaret som är vårat problem, och där är där vi måste bygga om mest inför nästa säsong.