Inlägg: 1373997
Svarskommentarer
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
ÖA:s bildkille/tjej skulle kunna platsa som banner-ist här på HS. Eller vad säger du Frisco?


Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Sawchuk: Under säsongen kan jag inte hålla med dig om att vi hade svårt att göra mål. Vi kom delad 5a i Elitserien på antal gjorde mål. Men däremot kan jag hålla med om att det varit i perioder som målfabrikation verkligen fungerat.
Nåja, inte är det bara försvaret som är problemet. Vi gjorde ju inte mål på typ 100 perioder heller.
Till och med i kvalserien hade vi förbenat svårt att göra mål.