Sawchuk: Under säsongen kan jag inte hålla med dig om att vi hade svårt att göra mål. Vi kom delad 5a i Elitserien på antal gjorde mål. Men däremot kan jag hålla med om att det varit i perioder som målfabrikation verkligen fungerat.
Inlägg: 1374001
Svarskommentarer
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Atjoo91: Det är det som är lite speciellt med hockeyn. Målen kommer alltid i perioder.
+ 5