yngwie: Att Jacke och Hägga får gå känns inte riktigt som en nystart för mig.
Inlägg: 1376065
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
spud: Ja att Hägga lämnar blir man lite frågande över, det känns dock väldigt spännande nu att se vad Näslund har i görningen, fortfarande mitt fulla förtroende iaf! :)