Så Jacke och Hägga lämnar med. Ja Macke får de bara svårare och svårare för varje dag. Men samtidigt känns de så jävla intressant nu, en nystart av rang. Bra första värvning skulle helt klart va T.J Hensick.
Inlägg: 1376064
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie: Håll era feta fingrar borta från vår tilltänkte förstecenter:-)
Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie: Att Jacke och Hägga får gå känns inte riktigt som en nystart för mig.