yngwie: Håll era feta fingrar borta från vår tilltänkte förstecenter:-)
Inlägg: 1376069
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Dragan 2k: Äääh, fortsätt ni värva kvantitet så värvar vi kvalitet. Ni kan ta Hägga så tar vi Hensick.
+ 1
Sv: RE-building the future 2011/2012
Dragan 2k: Äh, mina fingrar är smala... Förstecentrar lär ni väl ha sju av, så som ni värvar.
+ 1