Inlägg: 1378368
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Kul för dej om du är gift! Träligt gubbtugg ikväll annars..
Kul för dej om du är gift! Träligt gubbtugg ikväll annars..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Att bygga sitt första flugspö, vara lycklig o singel.......det var tider det.
Nu blev ju jag nostalgisk.
Din skithög!
Nu blev ju jag nostalgisk.
Din skithög!
Johnny Bravo:
Just nu är det "Lets celebrate" med Madonna.
Då kommer jag ihåg att jag byggde mitt första flugfiskespö under live-AID galan 1985 i min första lya, en etta med fantastiskt kök och badrum. Jag var 18 år, lycklig, singel (Behövdes väl inte sägas egentligen.) och hade tid att spendera alla dygnets timmar på det jag behagade just då. (Ja, det måste ha varit helg eftersom jag hade ett jobb.)
Jag tycker det är manligt att tänka på glada minnen.
Redigerad kommentar