Inlägg: 1378370
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sjödda: Haha! Jag har väntat på ditt inlägg. Det tog en jäkla tid. Trodde du somnat vid tangentbordet.
Nej jag är inte gift. Vägrar gifta mig med min fru, men det är mest en ideologiskt ställningstagande. Antagligen tvingas jag tänka om.
Nej jag är inte gift. Vägrar gifta mig med min fru, men det är mest en ideologiskt ställningstagande. Antagligen tvingas jag tänka om.
Kul för dej om du är gift! Träligt gubbtugg ikväll annars..