Örnen: Jag håller då inte med om att Klasen är en bättre spelare än Axelsson, långt ifrån tycker jag.
Inlägg: 1380967
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
arnio: Axelsson är då iallafall en betydligt mer komplett spelare! Skickligheten med puck är det få som kan slå Klasen på!