Inlägg: 1380959
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Örnen: Trots skiljda divisioner lagen emellan f.n. så KAN det faktiskt vara så att Klasen även fann den hockeymässiga framtiden intressantare i Malmö jmft med Modo. Jag tror vare sig ni eller vi ska sitta och jäsa och klappa oss för bröstet i jämförelse med Malmö. Båda våra lag lever på lånad tid, vi får se varthän det barkar till slut. Förhoppningsvis räcker stålbadet med några års kräftgång i ES men jag är långt ifrån säker på att det stannar med det.
För Malmö däremot tror jag faktiskt att "the only way is up", de ligger i startgroparna för nåt större. Allt annat vore onaturligt med tanke på möjligheterna de har, möjligheter som inte på långa vägar finns här....
För Malmö däremot tror jag faktiskt att "the only way is up", de ligger i startgroparna för nåt större. Allt annat vore onaturligt med tanke på möjligheterna de har, möjligheter som inte på långa vägar finns här....
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: RE-building the future 2011/2012
Örnen: Jag håller då inte med om att Klasen är en bättre spelare än Axelsson, långt ifrån tycker jag.
Men för mig så stärktes bara min tankar om vad Klasen är för typ av människa när han valde Malmö!
Men det är min åsikt! Och jag respekterar din åsikt också!