+ 2
Inlägg: 1380972
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
bisterfinnen:
Vad har vi då? Läktartrumma, snickerboa och Domustrappan? Eller stryk det sista, det var ju några år sen....
Vad har vi då? Läktartrumma, snickerboa och Domustrappan? Eller stryk det sista, det var ju några år sen....
+ 3
Huvudet på spiken.
Vi har inget annat än vår tradition av många år i den högsta ligan, några få korta storhetstider och vår centralt belägna arena.