+ 2
Inlägg: 1380971
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
mikenomad:
Huvudet på spiken.
Vi har inget annat än vår tradition av många år i den högsta ligan, några få korta storhetstider och vår centralt belägna arena.
Huvudet på spiken.
Vi har inget annat än vår tradition av många år i den högsta ligan, några få korta storhetstider och vår centralt belägna arena.
+ 2
För Malmö däremot tror jag faktiskt att "the only way is up", de ligger i startgroparna för nåt större. Allt annat vore onaturligt med tanke på möjligheterna de har, möjligheter som inte på långa vägar finns här....
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar