Inlägg: 1381548
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka: "Något jag tvekar över är Sjöströms status, har karn ens representerat landslaget någon gång?, man är inte nödvändigtvis bättre/ bäst bara för att man spelar i nhl."
För landslagsmeriter indikerar ju verkligen att en spelare är bra, lex P-A Lundström.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Har Nagy nyligen sagt att han vill stanna, eller antar vi bara det? Kan tänka mig att han har chans på rätt många penningstinna kontrakt efter en helt okej säsong.
Colorado mf. Bottengäng har ju flertalet spelare som jag to.m. Tror skulle få det svårt att ta en plats i något utav de bättre lagen i es.
Sjöström är säkert en ganska okay spelare i en speciell roll men om han ska spela för Modo så ska det verkligen inte vara för någon topplön enligt mig iaf.