Inlägg: 1381552
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa: themodoit.blogg.se
Spelat VM för Sverige. Sjöström är en gnuggare. Ingen poängkung.
Spelat VM för Sverige. Sjöström är en gnuggare. Ingen poängkung.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Poffa: Nej dU har ju en poäng där, jag menade landslagsuppdrag som är något utav värde, vm/os.
Jag har sett Sjöström lira några gånger och jag kan ju inte precis påstå att jag är impad!
Jag har sett Sjöström lira några gånger och jag kan ju inte precis påstå att jag är impad!
Berka: "Något jag tvekar över är Sjöströms status, har karn ens representerat landslaget någon gång?, man är inte nödvändigtvis bättre/ bäst bara för att man spelar i nhl."
För landslagsmeriter indikerar ju verkligen att en spelare är bra, lex P-A Lundström.