alnöit: Och med dagens skrala ekonomi så känns det som en dålig ide att lägga stora summor på gnuggare, de stora pengarna ska läggas på klasspelare från den producerande kategorin.
Inlägg: 1381567
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Berka:
Sjöström skulle vara en kanonvärvning. Förmodligen en toppspelare i Elitserien.
Stor, snabb och relativt hyfsade händer. Hans skridskoåkning skulle verkligen behövas i Modo.
Han har haft en defensiv roll i NHL de senaste åren och varit uppskattad för detta. Han rankades ett tag som en av de bästa penaltykillers i hela ligan och det var lite därför Toronto plockade honom men jag tror att han i Elitserien skulle producera en hel del poäng också.
Jag har sett han både live några gånger i Rangers samt på åtskilliga matcher på ESPN.
Sjöström skulle vara en kanonvärvning. Förmodligen en toppspelare i Elitserien.
Stor, snabb och relativt hyfsade händer. Hans skridskoåkning skulle verkligen behövas i Modo.
Han har haft en defensiv roll i NHL de senaste åren och varit uppskattad för detta. Han rankades ett tag som en av de bästa penaltykillers i hela ligan och det var lite därför Toronto plockade honom men jag tror att han i Elitserien skulle producera en hel del poäng också.
Jag har sett han både live några gånger i Rangers samt på åtskilliga matcher på ESPN.
Sv: RE-building the future 2011/2012
Dick Axelsson väljer mellan 2 lag. Kan vi hoppas att Modo är ett av dom?