Dick Axelsson väljer mellan 2 lag. Kan vi hoppas att Modo är ett av dom?
Inlägg: 1381572
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
36 :
Baserat på vad han säger kommer avgöra valet borde MODO ligga närmast till hands, han får med största säkerhet en plats i förstakedjan och dessutom Uffe som tränare. Frågan jag ställer mig är om Dick verkligen är den man vill ha att luta sig mot när det stormar som värst...
Baserat på vad han säger kommer avgöra valet borde MODO ligga närmast till hands, han får med största säkerhet en plats i förstakedjan och dessutom Uffe som tränare. Frågan jag ställer mig är om Dick verkligen är den man vill ha att luta sig mot när det stormar som värst...