sjöström har tydligen varit i Övik idag
Inlägg: 1383119
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
lu93rowa: I Expressen hävdas motsatsen.
http://hockey.expressen.se/nhl/1.2454489/fredrik-sjostrom-ar-nhl-jag-siktar-pa
Sv: RE-building the future 2011/2012
lu93rowa: Fick för mig att källan till ryktet kom härifrån denna gb. Eller gällde det något annat?