lu93rowa: Fick för mig att källan till ryktet kom härifrån denna gb. Eller gällde det något annat?
Inlägg: 1383120
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
NuMo: Var väl någon dag sedan jag sa att man surrat om detta på något annat forum. Den gången verkar det också varit taget direkt ur tomma luften. Så snacka om brist på nyheter om det skulle vara så att de skapade en artikel om det.
Tror mer det är någon som gillar att skapa just detta rykte och jag kommer hädanefter inte tro något som skrivs om spelare på flygplatsen.
Tror mer det är någon som gillar att skapa just detta rykte och jag kommer hädanefter inte tro något som skrivs om spelare på flygplatsen.