Atjoo91: Ganska dött överallt men på twitter skrivs det lite i alla fall. Nyss skrev modokollen ett rykte att Mads Bödker eventuellt skall vara klar.
Inlägg: 1383158
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
qwertas:
Vänta nu, jag har för mig att det ryktas om honom förut, varpå Näslund kommenterade det hela med att det inte stämde och att Bödker inte var någon som passade in deras lagbygge.
Vänta nu, jag har för mig att det ryktas om honom förut, varpå Näslund kommenterade det hela med att det inte stämde och att Bödker inte var någon som passade in deras lagbygge.