Herregud vad tyst det är, inget på hemsidan, inget skrivs på forumen, inga rykten på bloggar. Vad hände med silly season hypen som var innan DA vart värvad?
Inlägg: 1383155
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Atjoo91: Ganska dött överallt men på twitter skrivs det lite i alla fall. Nyss skrev modokollen ett rykte att Mads Bödker eventuellt skall vara klar.