+ 1
Inlägg: 1383291
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Jag håller med dig till fullo. Därmot så anser jag att det även finns en del att göra på tröjfrågan om klubben ska bli proffsigare i alla avseenden.
Redigerad kommentar