spud: Jag håller med dig till fullo. Därmot så anser jag att det även finns en del att göra på tröjfrågan om klubben ska bli proffsigare i alla avseenden.
Inlägg: 1383307
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Ja vissr finns det saker att göra på tröjan. Men tröjan är lite av MODOs fasad, och när man bygger nytt är det sällan som fasaden är vad man sätter igång med direkt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Det kommer väl en ny sådan till kommande säsong om jag uppfattat allt korrekt.