+ 1
Inlägg: 1383504
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Jag förstår inte alls det där tipset. Brynäs har värvat väldigt bra enligt mig och Järnkrok och Silfverberg lär ju inte bli sämre. Jag blir inte förvånad ifall Brynäs går till SM-final.
Jag förstår inte alls det där tipset. Brynäs har värvat väldigt bra enligt mig och Järnkrok och Silfverberg lär ju inte bli sämre. Jag blir inte förvånad ifall Brynäs går till SM-final.
+ 3
Om Jonas Fahlman har rätt kommer vi inte kvala kommande säsong. Var vi hamnar är inte säkert.
Säkert är dock att om Fahlman har rätt så kommer HS-servern att ha det jobbigt framåt våren.